حادثه‌ای که فریبا متخصص را راهی اتاق عمل کرد درآمد فیلم بچه مردم تقدیم بهشت امام رضا (ع) می‌شود سانس‌های فوق‌العاده سومین روز فیلم فجر۴۳ اعلام شد (۱۴ بهمن ۱۴۰۳) وقتی همه خوبیم! | درباره هیاهوی بی‌مورد برای مدیریت انجمن سینمای جوان مشهد  بهرام رادان رسماً از داوری چهل وسومین جشنواره فیلم فجر خارج شد جزئیات تصادف آرمان امیدی، خواننده مسجدسلیمانی برنامه عصر جدید اکران ۳ فیلم کوتاه مشهدی راه‌یافته به فجر در سینما مهر کوهسنگی شهاب آسمان بازیگری | درباره شهاب حسینی، بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران جست‌و‌جو در دنیای امپرسیونیسم | گزارشی از نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه آسمان مشهد نگاهی به مسیر هنری میترا حجار، به بهانه سالروز تولدش آموزش داستان نویسی | این شانزده نفر که به من زل زده اند (بخش دوم) پسرى که پاره تن رسول خدا بود | روایت «الفتوح» از تولد امام حسین(ع) که پروردگار هم‌زمان آن را تهنیت و تسلیت گفت جدول اکران فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۳ در سینما آفریقا مشهد + تاریخ و ساعت نشست خبری بیست‌ودومین جشنواره فجر مشهد برگزار شد | اکران ۳۲ فیلم سینمایی و انیمیشن در سینما‌های آفریقا، هویزه و سیمرغ + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ آغازبه‌کار نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب هنرمندان تایباد و هرات افغانستان انتقاد انیمیشن‌سازها در جشنواره فجر: نه داوری درست داریم نه نگاه درست گفتگو با مهتاب ناظری، برنده جایزه برترین بازیگر بخش دیگرگونه‌های اجرایی تئاتر فجر برای نمایش تلقین درخشش هنرمندان مشهدی در جشنواره تئاتر فجر | تندیس برترین اثر بخش دگرگونه‌های اجرایی به نمایش «تلقین» رسید اعلام اسامی برگزیدگان چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (۱۳ بهمن ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم

  • کد خبر: ۹۴۱۴۵
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم
تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با اشاره به شرایط برنامه‌سازی در دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد که آن زمان بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بوده و کارهای بیشتری هم ساخته می‌شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با پایان پخش این اثر در شبکه دو درباره میزان اقبال به آن بیان کرد: ما با هدف اثری خانوادگی و با محوریت کودک این مجموعه را تولید کردیم و خدا را شکر مردم پسندیدند. یک دلیل اقبال عمومی شاید فانتزی بودن مجموعه است که ما گریم‌ها و دکور سنگینی داشتیم و همه مولفه ها اصولی و حرفه‌ای بود و باعث شد مردم از آن استقبال کنند.

وی درباره نبود حمایت از کار کودک در تلویزیون عنوان کرد: کار کودک همیشه طرفدار داشته است و در دهه ۶۰ و ۷۰ بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بود. آن زمان هفته‌ای یک سریال وجود داشت اما گروه‌های کودک هرروز برنامه داشتند. به ویژه که فضای طنز آنچنان نبود و هنرمندانی که می‌خواستند در فضای شادتر و فانتزی کار کنند به گروه کودک می‌رفتند.

آقاجان‌زاده اضافه کرد: به همین دلیل بود که بسیاری از هنرمندان طنز ما از کار کودک به عرصه‌های دیگر رفتند. به هر حال هرچقدر بیشتر بها داده شود اقبال عمومی بالاست و اتفاق بهتری رخ خواهد داد، امیدوارم هنرمندان حرفه‌ای نمایشی ما هم به کار کودک جذب شوند.

وی درباره حضور در شبکه خانگی و ساخت آثاری همچون «بالش ها» عنوان کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم برند ما متعلق به تلویزیون است اولویت اول و دوم و سوم ما هم تلویزیون است. متاسفانه اکنون وضعیت برای برنامه‌های کودک خیلی خوب نیست. ما تلاش داریم برای تلویزیون و مخاطبان تلویزیون برنامه سازی کنیم مگر اینکه تلویزیون نخواهد، با این حال فعلاً نه برای شبکه خانگی نه تلویزیون برنامه نداریم.

تهیه کننده «کلبه عموپرونگ» درباره نظرسنجی اخیر تلویزیون که این مجموعه را با ۲۰ درصد اثری پرمخاطب خواند، عنوان کرد: نظرسنجی‌ای در بیرون از تلویزیون و از طریق ایسپا داشتیم که حدود ۳۰ درصد از بزرگسالان و ۷۰ درصد از کودکان مخاطب این مجموعه هستند و این آمار خیلی بالاتر است. همانطور هم که تلوبیون نشان می‌دهد این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است و همه اینها از لطف و اقبال مردم است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->