تصویرگر آواز‌های آبی شهر | یادی از استاد علی‌اکبر زرین‌مهر نقاش فقید مشهدی هم‌زمان با سالروز درگذشتش ماجرای تخلص استاد شهریار در مسابقه تلویزیونی «دونقطه» + فیلم پرتره «سیدحسن حسینی»، شاعر برجسته، روی آنتن تلویزیون + زمان پخش زوربا، یک مرد رها | معرفی کتاب «زوربای یونانی» به بهانه انتشار کتاب صوتی‌اش مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا: حمایت شهرآرا از سینما برای گرم‌ترشدن بازار هنر مشهد است «جیمی کیمل» مجری مشهور تلویزیون اخراج شد سواد رسانه‌ای؛ سپر دفاعی در جنگ نوین حماسه در غزل | فردوسی چه تأثیراتی بر شهریار گذاشته است؟ رائد فریدزاده: حمایت از پروژه‌های سینمایی استانی باید هدفمند و بلندمدت باشد لغو اجرا‌های محسن یگانه در گرگان + علت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: ظرفیت هنری استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است پایان بخش اجرایی جشنواره هجدهم موسیقی جوان رمان «جایی برای دفن مردگان نیست» در کتابفروشی‌ها مروری بر کارنامه هنری «فرهاد آییش» به مناسبت تولد هفتاد و سه سالگی‌اش استاندار خراسان رضوی: تولید فیلم سینمایی «کاکالوتی» گامی ارزشمند در مسیر تقویت فعالیت‌های هنری در استان است
سرخط خبرها

«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم

  • کد خبر: ۹۴۱۴۵
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم
تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با اشاره به شرایط برنامه‌سازی در دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد که آن زمان بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بوده و کارهای بیشتری هم ساخته می‌شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با پایان پخش این اثر در شبکه دو درباره میزان اقبال به آن بیان کرد: ما با هدف اثری خانوادگی و با محوریت کودک این مجموعه را تولید کردیم و خدا را شکر مردم پسندیدند. یک دلیل اقبال عمومی شاید فانتزی بودن مجموعه است که ما گریم‌ها و دکور سنگینی داشتیم و همه مولفه ها اصولی و حرفه‌ای بود و باعث شد مردم از آن استقبال کنند.

وی درباره نبود حمایت از کار کودک در تلویزیون عنوان کرد: کار کودک همیشه طرفدار داشته است و در دهه ۶۰ و ۷۰ بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بود. آن زمان هفته‌ای یک سریال وجود داشت اما گروه‌های کودک هرروز برنامه داشتند. به ویژه که فضای طنز آنچنان نبود و هنرمندانی که می‌خواستند در فضای شادتر و فانتزی کار کنند به گروه کودک می‌رفتند.

آقاجان‌زاده اضافه کرد: به همین دلیل بود که بسیاری از هنرمندان طنز ما از کار کودک به عرصه‌های دیگر رفتند. به هر حال هرچقدر بیشتر بها داده شود اقبال عمومی بالاست و اتفاق بهتری رخ خواهد داد، امیدوارم هنرمندان حرفه‌ای نمایشی ما هم به کار کودک جذب شوند.

وی درباره حضور در شبکه خانگی و ساخت آثاری همچون «بالش ها» عنوان کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم برند ما متعلق به تلویزیون است اولویت اول و دوم و سوم ما هم تلویزیون است. متاسفانه اکنون وضعیت برای برنامه‌های کودک خیلی خوب نیست. ما تلاش داریم برای تلویزیون و مخاطبان تلویزیون برنامه سازی کنیم مگر اینکه تلویزیون نخواهد، با این حال فعلاً نه برای شبکه خانگی نه تلویزیون برنامه نداریم.

تهیه کننده «کلبه عموپرونگ» درباره نظرسنجی اخیر تلویزیون که این مجموعه را با ۲۰ درصد اثری پرمخاطب خواند، عنوان کرد: نظرسنجی‌ای در بیرون از تلویزیون و از طریق ایسپا داشتیم که حدود ۳۰ درصد از بزرگسالان و ۷۰ درصد از کودکان مخاطب این مجموعه هستند و این آمار خیلی بالاتر است. همانطور هم که تلوبیون نشان می‌دهد این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است و همه اینها از لطف و اقبال مردم است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->